FANDOM

Aka (właściwie Aki Atsuka)- gimnazjalista z Japonii. Posiadł moce kontrolowania ognia i elektryczności. Jeden z słabszych, yale nadal świetnych wojowników. Dołączył do klanu Iro po tym jak posiadł moce. Jest on postacią należącą do tych dobrych.

Aka
Aka
Aka w stroju ninja
Prawdziwe nazwisko Aki Atsuka
Strona Dobry
Klan Iro
Płeć Mężczyzna
Wiek 16 lat
Pochodzenie Świat

UmiejętnościEdytuj

Po uzyskaniu mocy kontroli elektryczności i ognia wie jak trzeba się obchodzić z wrogami. Na początku nie mógł zrozumieć jaką odpowiedzialność na siebie przyjął. Może porazić przeciwnika prądem, spalić go lub pokonać pięściami i kopniakami.

WyglądEdytuj

Gdy nie walczy, ubiera obowiązujący szkolny mundur. Po szkole nosi czerwony T-Shirt, jeansy i trampki. Jednak gdy wie, że trzeba walczyć, ubiera czerwoną metalową maskę na usta, strój ninja bez rękawów i kaptura z czerwonymi elementami na barkach i w pasie. 

PrzeszłośćEdytuj

Nie był zbyt lubiany w szkole. Wszyscy śmiali się z niego, bo "wierzył w bajki rodziców". "Bajka" była tak naprawdę legendą związaną z pobliską kamienną piramidą. Według legendy należało w burzową noc wspiąć się na tą piramidę i wypowiedzieć odpowiednie zaklęcie po czym błyskawica miała trafić prosto na czubek piramidy z wypowiadającym zaklęcie dając mu nadnaturalne moce. Aki opowiadał to każdej napotkanej osobie, a że jest mało wiarygodna wszyscy się z niego naśmiewali. Aki chciał udowodnić, że ma rację i wykonał wszystko co trzeba jak w legendzie. I, co najciekawsze, zadziałało. Aki został trafiony przez piorun tym samym transportując się do innego wymiaru. Tam spotkał trzech starców którzy obdarzyli go trzema mocami: elektrycznością, ogniem i jedną, o której Aki ma dowiedzieć się w swoim czasie. Zanim zdążył ich o cokolwiek zapytać, został transportowany z powrotem do naszego świata. Myśląc, że zemdlał i wszystko to mu się śniło wrócił do domu. Tam jednak gdy chciał włączyć telewizor, tylko się na niego popatrzył i sam się włączył. Zdziwiło go to, po czym poszedł do kuchni. Tam zagrzał tosty własnymi rękami. Pomyślał, że nadal to mu się śni poszedł do swojego pokoju. Nic nowego. A że czuł się zmęczony poszedł spać. Gdy obudził go budzik, tylko na niego spojrzał a ten wybuchł. Wiedział już, że to nie fikcja. Gdy w szkole zaczepił go jakiś silniejszy uczeń, Aki tylko go dotknął, a ten krzycząc osunął się na podłogę. Teraz ci, którzy się z niego śmiali zaczęli się go bać. Wszyscy poza jednym... Gdy Aki wracał do domu stanęło mu na drodze kilkoro wojowników mówiąc, że go potrzebują w utrudnieniu klanowi Okotte władzy nad światem. Ten nie zastanawiał się ani chwili. Natychmiast się zgodził. Tak właśnie dołączył do klanu Iro.

ZaletyEdytuj

  • Dobrze się bije z ludźmi bez nadnaturalnych umiejętności
  • Potrafi być dobrym przyjacielem, miał kumpla o imieniu Mitsuo. Gdy chorował na raka, opiekował się nim jak własnym bratem
  • Dobrze wywiązuje się ze swoich obowiązków

WadyEdytuj

  • Jest gimnazjalistą, a co za tym idzie jest bardzo niecierpliwy
  • Zdarza się, że gdy jest w szkole omija go coś ważnego w klanie Iro i na odwrót
  • Ma skłonność o rozmawianiu na jeden temat (najczęściej gier) przez dobrą godzinę
  • Jest zwykłym gimnazjalistą przez co nie jest bardzo zwinny nie ma zbyt dużego refleksu
  • Szanse na jego wygraną z kimś z klanu Okotte są nikłe

​CiekawostkiEdytuj

  • Jego wygląd jest silnie związany z wojownikami ninja z "Mortal Kombat"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki