FANDOM

Akuma
AkumaWhiskers.png
Aku i Mr. Whiskers
Pełne imię Juliette Akuma Alvey
Wiek 13
Wzrost 5"8' (ok. 171cm)
Rodzinne miasto Ipswich
Grupa krwi B+
Szkoła Hogwart
Dom Slytherin

O postaci słów kilka.Edytuj

Akuma pochodzi z rodziny czarodziejskiej (co oznacza, iż jest czystej krwi), wszyscy jej przodkowie należeli do Slytherinu, dlatego też pewnie to tegoż domu przydzieliła ją Tiara - nie oszukujmy się, Aku kompletnie tam nie pasuje. Jest osobą dość skrytą.

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Jest dosyć wysoką szatynką o zielonoszarych oczach. Zazwyczaj na jej twarzy gości uśmiech. Włosy, do ramion, zazwyczaj się kręcą. Ma grzywkę lekko zachodzącą na prawe oko.

CharakterEdytuj

Juliette jest osobą nieśmiałą, wrażliwą oraz kreatywną. Bywa uparta i sarkastyczna. Często o czymś zapomina.

Jest także dosyć cicha, przynajmniej w stosunku do osób, których nie zna.

ZwierzęEdytuj

Mr whiskers.png

Mr. Whiskers

Akuma ma zwierzę - czarnego kota imieniem Mr. Whiskers. Więcej informacji - klik

GaleriaEdytuj

KLIK

Upodobania i przyzwyczajeniaEdytuj

Jej ulubionymi daniami są pizza, spaghetti oraz lazania. Jej ulubionym kolorem jest fiolet, natomiast zwierzęciem - kot. Lubi sztukę i muzykę. Lubi Quidditcha, nie przepada jednak za mugolskimi sportami. Ma obsesję na punkcie czarnych notesów, sama nie wie, ile ich już nagromadziła. Uwielbia nosić szaliki, chustki, bandany i inne tego typu rzeczy oraz naszyjniki. Uwielbia pisać listy. Ciekawą dla niej rzeczą są mugolskie urządzenia, typu telefon, iPod czy tablet. Nie przepada za dziećmi, gardzi egoistami.

Zwierzęca formaEdytuj

klik

Więcej z Fandomu

Losowa wiki