FANDOM

Alex - owczarek niemiecki, jeden z głównych bohaterów komiksu "Dog Planet"[1]. Syn Fanga i Irmy, brat Marleya, kuzyn Sierry. Przywódca stada z Ziemi Psów.

Alex
Alex ID by AngelWithHerShotgun.png
Płeć Samiec
Typ: Pies
Mieszkanie: Ziemia Psów
Wiek: 1-2 nastolatek, 3 młody dorosły [2]
Data urodzenia: Niewiadoma

WyglądEdytuj

O wyglądzie Alexa nie trzeba się wiele rozpisywać. Wygląda jak większość owczarków niemieckich w jego wieku. Jego futro jest standardowego koloru. Oczy ma brązowe. Charakteryzuje go sierść, która jest w wiecznym nieładzie, zawsze poczochrana, przez co czasami wygląda na starszego.

CharakterEdytuj

PrzyjecielskiEdytuj

Z Alexem bardzo łatwo można się zaprzyjaźnić, ponieważ jest otwarty na nowe znajomości i do tego bardzo towarzyski. Jest lojalny wobec otaczających go psów i prawdziwego przyjaciela nigdy nie zostawi w potrzebie. Czasami w nerwach potrafi się z kimś pokłócić, ale zazwyczaj ze wszystkimi godzi się po niedługim czasie [3]. Ponadto z nim nigdy nie można się nudzić, ponieważ zawsze wpadnie na jakiś pomysł, jak z kimś spędzić czas. Jeśli ktoś jednak próbuje go oszukać, lub w przyjaźni z nim ma jakiś cel (co zdarza się nader często), Alex potrafi to wyczuć i wtedy szybko zbywa taką osobę.

OdważnyEdytuj

Alex to niesamowicie odważny pies. Praktycznie nie czuje strachu, chociaż zdarzają się takie sytuacje, w których potrafi się czegoś bać [4]. Jednak często jego odwaga przekłada się na brak zdrowego rozsądku. Alex potrafi rzucić się na dużo silniejszego wroga, mimo że od początku wiadomo, że nie ma szans i niejeden raz balansowal na granicy życia i śmierci. Cudem udawało mu się wyjść żywym z niektórych sytuacji. Motorem napędowym w jego przypadu jest chęć obrony przyjaciół przed zagrożeniem, a jeżeli chodzi o wygnańców dochodzi też zemsta za śmierć matki i rozdzielenie go z bratem na długi czas.

WesołyEdytuj

Alex ma wielkie poczucie humoru i potrafi śmiać się praktycznie ze wszystkiego. Bawią go nawet te najbardziej suche suchary, których inni zwyczajnie nie rozumieją. Sam również lubi opowiadać dowcipy lub się wygłupiać. Oczywiście jeżeli sytuacja tego wymaga, potrafi zachować powagę i najzwyczajniej w świecie traci ochotę na bycie wesołym.

NiezdarnyEdytuj

Alex to straszna fajtłapa. Kiedy idzie, nawet na prostej drodze potrafi się wywrócić, ponieważ zwyczajnie poplączą mu się łapy. Kiedy przechodzi obok rzeki, jeziora lub stawu, obowiązkowo musi do niego wpaść, bo o coś się poślizgnie lub jak w powyższym przypadku, poplączą mu się łapy. A to wszystko tylko przez jego niezdarność i nieostrożność, ale o tym niżej.

NieostrożnyEdytuj

Nerwowy i impulsywnyEdytuj

Bardzo łatwo wyprowadzć go z równowagi nawet najmniejszymi błahostkami. Często też kiedy jest zdenerwowany, mówi to co myśli, co prowadzi do nieprzyjemnych sytuacji. Impulsywnie potrafi powiedzieć wiele przykrych dla drugiej osoby rzeczy. Kiedy ochłonie już z nerwów i wściekłości, w niektórych przypadkach zaczyna żałować tego, co mówił. Szkoda jednak, że inne psy nie potrafią już tego tak łatwo zrozumieć.

LeniwyEdytuj

Miewa takie dni, w których nie chce mu się zrobic absolutnie nic i nachętniej tylko by leżał w swojej jaskini, marząc o niebieskich migdałach. Jeżeli zaś koniecznie musi wykonać jakieś zadanie, to odkłada to na ostatnią chwilę, ponieważ najzwyczajniej nie chce mu się tego robić, co potem prowadzi do różnych problemów. Jednak jeżeli ktoś go do tego zmusza, to robi to jak najszybciej i wcale się do tego nie przykłada. 

OpiekuńczyEdytuj

InteligentnyEdytuj

<w edycji>

ŻyciorysEdytuj

Narodziny Edytuj

Alex był wyczekiwanym dzieckiem Fanga i Irmy, pary która w tym czasie sprawowała rządy nad Ziemią Psów. Wieść o jego przyjściu na świat jak burza rozniosła się po całej krainie. Nie wszyscy byli jednak z tego zadowoleni, między innymi Cira, dawna przyjaciółka jego ojca, która mimo upływu czasu dalej była w nim zakochana i pragnęła go mieć tylko dla siebie. Narodziny Alexa ostatecznie przekreśliły jej plany, dlatego zaczęła nienawidzić małego szczeniaka, który jednak nie był niczemu winien.

Przeżył jako jedyny z całego miotu. Reszta jego rodzeństwa zmarła już pierwszej nocy. To właśnie dlatego jego rodzice tak o niego dbali. Na tamtą chwilę był bowiem jedynym następcą Fanga. 

Szczęśliwe dniEdytuj

Wielka tragediaEdytuj

Dog PlanetEdytuj

Dog Planet 2Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Który na razie dopiero powstaje, ale mniejsza.
  2. 1,2 i 3 to nazwy części forum i komiksu.
  3. To wszystko urok osobosty |D
  4. Przecież każdy ma jakieś lęki, nie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki