FANDOM

Infobox
Bookde P jest w ogóle nie wartą przeczytania 10-letnią ponysoną użytkowniczki NADIJA03. Zamieszkuje z rodziną Ponyville. Jej motto to ,,Spieszmy się powoli". Jest ogromną fanką przedstawicielek Klejnotów Harmonii, a najbardziej Pinkie Pie. Jej najlepszymi przyjaciółkami są Susan i Naturalist.

Powstanie

Bookde powstawała (i wciąż powstaje C:) co najmniej z dwa miesiące. Autorka tworzyła najpierw wymyślone kucyki, by używać swojej wyobraźni, co bardzo lubiła. Gdy tworzyła Evie, miała na myśli swoją mamę, potem Compi - brat. W końcu powstała i ona, ale gdy autorka pooglądała inne pontyfikacje, postanowiła, że artykuł będzie bardzo rozbudowany. Początkowo Book była mało oryginalna, była zwykłym kucykiem który nie wyróżniał się niczym od serialowych kucyków tła, a autorka chciała mieć oryginalnego kucyka. Długo nic nie powstawało, gdyż Nadija03 przeglądała inne kucyki by mieć wenę. W końcu jakiś (nie pamiętam jaki) ją zainspirował i zaczęła pisać. Nie miała jednak, i wciąż nie ma pomysłu na historię kucyka, ponieważ jej historia też jest nudna. Nic ciekawego się w jej życiu nie zdarzyło, po prostu urodził się zdrowy bobas i sobie żyje z wlepionymi oczami w monitor komputera. Więc nad historią autorka wciąż myśli, może Boo nie będzie miała jej opisanej wcale. 

WyglądEdytuj

Stare wyglądyEdytuj

Na początku Booky miała jaskrawo czekoladową sierść, 

ciemnoczekoladową grzywę z purpurowymi pasemkami i błękitne oczy, była niska, a jej róg nieco zaokrąglony, jednak te kolory znudziły się autorce i Boo straciła pasemka, grzywa jej pociemniała, róg wyostrzał, a sierść zmieniła kolor na beżowy. Ale dużo kucyków tutaj ma takie umaszczenie, więc autorka pragnęła zrobić bardziej oryginalny wygląd Booky.

Teraźniejszy wyglądEdytuj

Grzywa i ogonEdytuj

Grzywa Bookde jest lekko falowana w kolorze gorzkiej czekolady z limonkowymi i purpurowymi pasemkami. Jest dość długa. Po umyciu jest bardzo jedwabista, że aż chce się jej dotykać. Jednak musi ją myć często, bo szybko jej się brudzi.

SierśćEdytuj

Sierść klaczy jest jasnoszara, taka jak jej brata. Błyszczy się w słońcu. Jest krótka i miła w dotyku.

OczyEdytuj

Oczy Booky są niebieskie, jednak nie za bardzo intensywne, bardzie podchodzą pod szarość z nutką bagiennej zieleni. Są duże, jednak mniejsze od oczu Compiriana. Są kształtu oczu Applejack.

Głowa i pyszczekEdytuj

Ogólnie głowa Bookde jest dość duża, a pyszczek ostry. Jej uszy są średniej wielkości, ostre. Róg nie jest zbyt długi, ale także jest ostry.

CiałoEdytuj

Bookde jest dość wysoka, ma długie nogi. Nie jest zbyt szczupła, ani zbyt pulchna. Jest wysokim źrebakiem.

ZnaczekEdytuj

Początkowo znaczkiem Boo była brązowa książka, jednak autorka zdała sobie sprawę, że nie czyta ostatnio zby często, więc Bookde pozostaje bez znaczka.

Charakter [1]Edytuj

Wady

Słabe nerwy

Jeśli chodzi o nerwy Bookde, to są bardzo słabe. Nienawidzi gdy ktoś jej przeszkadza w czynnościach, nie lubi jak ktoś ją poucza... A gdy się tak zdenerwuje to bywa złośliwa, wredna, krzyczy i obraża się na cały świat. Czasem też bije się dla zabawy z bratem, lecz zawsze z nim przegrywa.

LeniwośćEdytuj

Booky jest inteligenta, ale też baardzo leniwa. Chce pomagać, ale jej się nie chce [2]. Otóż do komputera jest zawsze chętna, a do pomocy nie. Często bywają o to awantury w domu, a jej brat bierze z niej przykład.

WstydliwośćEdytuj

Ogólnie to Book rzadko się wstydzi. Może tylko gdy: 

  • Pomyli się w szkole
  • Musi zagrać coś na pianinie
  • Rodzina się z niej śmieje, gdy ona nie chce
  • Ogląda w telewizji obrzydliwe rzeczy
  • Ktoś czyta jej opowiadania na głos

Tak to jest odważna, ratuje biedronki, umie rozmawiać z nauczycielami...

EgoistycznośćEdytuj

Choć Book tego nie widzi jest okropną egoistką. Nie wiem jak to opisać [3], ale podobno nią jest. Sama nie zauważyła by ktoś oprócz mamy i taty tak sądził, więc nie będę kontynuować tego tematu.

Miłość do słodyczyEdytuj

Bookde kocha słodycze, a najbardziej czekoladę. Jednak codziennie musi zjeść trochę czekolady, by być zadowoloną. Czasami zamraża sobie czekoladę w tajemnicy przed bratem, który jest jeszcze większym słodyczowym mutantem potworkiem.</p>

NucenieEdytuj

Za każdym razem, gdy ktoś coś do Boo mówi, ona zaczyna nucić piosenkę. Wtedy wszyscy myślą, że ona ma ich gdzieś i nie słucha. Jednak Bookde tego nie kontroluje, nie przeszkadza jej to w słuchaniu i czasem robi to nawet nieświadomie. Zawsze coś nuci, gdy jeździ na rowerze lub wiesza pranie.

UmiejętnościEdytuj

KomputerowanieEdytuj

Bookde jest mistrzynią komputera w rodzince P. Zna dużo programów i aplikacji, które używa do codziennego życia. Niestety jest od niego uzależniona. Gdyby nie limit ustalony przez Evie, siedziała by pewnie 24 na dobę cały dzień.

RysowanieEdytuj

Jednym z wielu hobby Boo jest właśnie rysowanie. Sama sądzi, że jest całkowitym beztaleńciem plastycznym, ale inni sądzą inaczej. Już jako mała klaczka lubiła pomalować farbkami, lecz nie można było tego nazwać sztuką. Były to najczęściej bezkształtne czarne plamki z zbyt dużą ilością wody. Jednak gdy brała rogiem kredkę bądź ołówek, na kartce wychodziły dosyć kształtne ludziki i kucyki. Wraz z wiekiem talent przechodził na wyższe obroty. Każdy już chwalił jej rysunki. Jej specjalnością jest rysowanie z patrzenia. Może patrzeć na inny rysunek i narysuje go bardzo podobnego.

Gry planszoweEdytuj

Booky kocha Scrabble i wszystkie gry planszowe. Lubi pograć czasem z Compim w warcaby, albo z mamą w właśnie Scrabble. Lecz nikt nie lubi grać z nią. [4] Często wygrywa w najróżniejsze gry karciane, które lubi najbardziej.

MagiaEdytuj

Bookde uwielbia czarować. Wychodzi jej to bardzo dobrze. Czarując, czuje się jak Księżniczka Twilight, bądź jej ulubiona bohaterka z książki. Marzy, by studiować magię. Jej kolorem magii jest jasnozielony.

CzytanieEdytuj

Bookde czyta bardzo szybko, jednak bardzo dokładnie. Zawsze zapamiętuje wszytko z lektur. W klasie czyta najpłynniej, najgłośniej... Siedemset stron przeczyta w cztery dni. [5]

ŚpiewEdytuj

Booky ma średni talent do śpiewu. Sądzi, że śpiewa bardzo ładnie, ale innym się tak nie wydaje. Nie umie wielu rzeczy, a jej głos nie jest operowy. Jednak często sobie podśpiewuje i łatwo zapamiętuje teksty ulubionych piosenek.

PoglądyEdytuj

Lubi:Edytuj

ZwierzątkaEdytuj

Boo lubi najróżniejsze pieski i kotki. Sama ma psa, jeża, jaszczurkę i kilka pająków. [6]

Szkołę

Bookde jest leniwa, to fakt, ale nie przepada za wakacjami. [7] Zawsze czeka tylko na ten moment, by kupić książki i przeczytać je od deski do deski. Najbardziej lubi podręczniki do historii i do polskiego, a matematyki nawet nie tknie.

PluszakiEdytuj

Bookde uważa, że pluszowe zwierzątka są słodkie. Najbardziej lubi swojego pluszaczka - pieska Clifforda z kolekcji The Dog. Lubi też pluszowe misie, ale aktualnie żadnego nie ma z powodu psa wygryzającego z nich puch...

Owocki i warzywaEdytuj

Być może inne kucyki ich nie lubią, ale ona wszystkie kocha. [8]

ŹrebaczkiEdytuj

Większość osób w jej wieku woli zadawać się z starszymi kucykami. Ona uważa starszych za bardziej przemądrzałych, którzy tyko się z niej wyśmiewają. Dlatego woli bawić się z małymi źrebaczkami. Najbardziej przepada za kolegami jej brata.

Ale nie lubi:Edytuj

Fałszywych kucyków

Kiedyś Booky przyjaźniła się z fałszywym kucykiem, ale mówił o niej wymyślone rzeczy innym, więc zerwała z nim przyjaźń. Teraz Boo wystrzega się takich typków.

BałaganuEdytuj

Choć Bookde jest leniwa, nie lubi bałaganu. Stara się by go nie było, ale jak to z leniwcami bywa... Nie da się!

RelacjeEdytuj

MamaEdytuj

Z mamą stosunki ma bardzo dobre. Słucha się Evie, ale czasem z nią dyskutuje i źle się to dla niej kończy. Nie dzielą wielu zainteresowań, ich ulubione szkolne przedmioty są różne, ale (prawie) zawsze się dogadują.

TataEdytuj

Bookde kocha tatę, jednak nie lubi z nim zbytnio rozmawiać. Do ważnych dla niej rzeczy podchodzi obojętnie, bardziej woli Compiriana, ale Book wie, że tatom jest trudniej rozmawiać właśnie z córkami.

CompirianEdytuj

Bookde kocha swojego brata, lecz bardzo, baaardzo często ją denerwuje. Boo miewa wtedy ataki furii, a Compi jest wtedy dobrym punktem do wyżywania się. Nie nawidzi spędzać z nim czasu, ale taki urok rodzeństwa...

Dancing Hooves

Dancing Hooves jest kuzynką Bookde mieszkającą na odludziu Fillydelphi. Boo uwielbia do niej jeździć na wakacje z nieznanych powodów. Pozwala grać młodszej kuzynce na swoim laptopie, spędza z nią czas... Atmoswera jej domu też jest miła. Tak jak sama Dancer.

NaturalistEdytuj

Naturalist jest jedną z dwóch najlepszych przyjaciółek Bookde. Nazywana przez klaczkę "Betą". Umią się dogadać i nigdy się nie kłócą. Jednak mieszkają daleko od siebie i spotykają się tylko w szkole.

SweetneesEdytuj

Sweetnees jest przyjaciółką Compiriana, a więc Bookde czasami ją widuje. Jako iż kocha małe źrebaczki, uwialbia się z nią bawić, jak i z innymi przyjaciółmi Compiego.

ZwierzątkoEdytuj

Zygzak (właś. Zygzak Zygmunt Zygfryd Fazimiusz Wojciech Dorian Lucjusz Francessco Jorge Fąfel Mateusz Adrian Roman Reksio Felicjan Ferdynand P I[9], zwany Zygusiem, Zygim bądź Zygmusiem)

jest psem Bookde, a dokładniej Buldogiem Francuskim. Uwielbia spać, jeść, aportować i gdy Boo go głaszcze. Jego kolor jest bardzo oryginalny. Sierść ma białą i jedno ucho koloru czarnego z marengowymi "pasemkami" , co nadaje mu słodyczy. Prawie w ogóle nie szczeka, lubi jazdę samochodem, kąpanie i słuchać jak klaczka gra na pianinie. Jest strasznie inteligentny.

CiekawostkiEdytuj

  • Ona nie ma łaskotek;
  • Jest Książkoholiczką, Simspedystką;
  • Bardzo lubi szkołę, ale nie lubi się uczyć;
  • Jest uzależniona od czekolady, ale nie przepada za Nutellą;
  • Często mówi do siebie;
  • Nigdy nie wie co kupić znajomym na urodziny;
  • Jako źrebię miała loki;
  • Chodzi do czwartej klasy podstawówki;
  • Urodziny obchodzi 1 grudnia, a imieniny 1 sierpnia.[10]

NutellaEdytuj

  1. Na razie nie ma zalet :(
  2. Skomplikowane...
  3. No bo podobno "tylko ja" tego nie widzę
  4. Ja nie wiem dla czego! Jestem sprawiedliwym graczem ;(
  5. Co zostało sprawdzone wiele razy :3
  6. Po pierwsze: Nie są moje. Po drugie: To pająki hodowlane mojego taty -,-
  7. Nie będę tego ukrywać :D
  8. Oprócz ananasów...
  9. Tak, ma tyle imion :)
  10. Jest to zgodne z prawdą. Życzenia mile widziane xD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki