FANDOM

Clara - (czyt. Klara) wilczyca ze skrzydłami. Pierwsze OC na tej wiki użytkowniczki Lumcia.

Clara
Gatunek Wilk
Płeć Samica
Wiek 1,3 roku (ludzkie 13)
Partner
Potomstwo -
</font>

Trochę o niej Edytuj

Jest przyjacielska, darzy sympatią każdego kogo pozna. Ma skrzydła. Także ma siostrę, (ale nie ma ona skrzydeł) kochających rodziców (oni także nie posiadają skrzydeł). Czasami opiekuje się młodszą kuzynką. Lubi mięsko.

CharakterEdytuj

ZaletyEdytuj

  • Pomocna

Zawsze stara się pomóc potrzebującym.

  • Miła

Nikogo nie odrzuca od razu.

  • Lojalna

Nie zostawi przyjaciół nad przepaścią.

  • Troskliwa

Troszczy się i o tych małych i o tych dużych.

WadyEdytuj

  • Zbyt energiczna

Szczególnie gdy ma zachować spokój

  • Ma za długi język

Czasami, ale rzadko zdarza się, że powie to czego mówić nie miała

  • Nerwowość

Jest nerwowa szczególnie gdy opiekuje się kuzynami I jeszcze wiele innych które tu wypiszę.

Jak to się stało że ma skrzydłaEdytuj

No cóż na początku Clara nie posiadała skrzydeł. Lecz gdy pewnego dnia bawiła się z przyjaciółkami, zobaczyły migoczące iskierki. Były nimi oczarowane. Więc gdy zniknęły w ciemnym lesie pobiegły za nimi. Oddaliły się tylko od watahy (Wataha to wilcze grono, stado), że nie potrafiły znaleźć drogi spowrotem. Małe wilczyce zaczęły się obwiniać, że to przez nią tu trafiły. Wtedy stało się coś czego żadna z przyjaciółek nie pamięta. Gdy się obudziły były jakieś inne, każda miała parę skrzydeł. Było to coś niezwykłego. Odnalezienie watahy nie było już takie trudne. Gdy wyszły za krzaków wszyscy dziwili się czemu mają skrzydła. Lecz potem sytuacja się uspokoiła. Do dziś Clara nie wie jak to się stało, że dostała skrzydła.

WyglądEdytuj

Clara to młoda wilczyca o normalnym wzroście (no może jest trochę niższa ). Jej sierść jest jasno szara , ma grzywkę o kolorze białym z błękitnym pasemkiem. Na łapkach ma białe skarpetki, na pyszczku jest biała plama, na ogonie także. Jej skrzydła są dwu kolorowe : błękitne i szare. Oczka są niebieskie. Jej pyszczek jest ani nie za gruby ani nie a chudy, taki jak powinien być u wilczycy.

Ciekawostki Edytuj

  • Clara i jej przyjaciółki zostały wystawione na próbę, po tym jak ją przeszły dostały skrzydła.
  • Clara zaprzyjaźniła się z człowiekiem, owy człowiek podarował jej naszyjnik z psim medalionem (tak naprawdę to psi medalionik na sznurku),(dlatego na sznurku żeby go mogła sfobodnie ściągać i zakładać).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki