FANDOM

Infobox

Evile-ludzka wersja tej użytkowniczki,człowiek,dziewczyna.

Jest tylko bardziej dorosła i wyglądem bardziej poważna niż u autorki,historia na pół zmyślona,osobowość bardzo odpowiada autorce.

ONA CAŁY CZAS POWSTAJE! W KAŻDEJ CHWILI WYGLĄD MOŻE SIĘ ZMIENIĆ!!!</u><u>

ImięEdytuj

Imię pochodzi od angielskiego słowa Evil co oznacza zło. Dodana jest tylko litera e na końcu. Może i nie odpowiada bardzo tej postaci ale autorce się spodobało...

WyglądEdytuj

Włosy są bardzo gęste i brązowe. Gdy zawiąrze w kitkę jej włosy wtedy są bardzo grube. Oczy mają barwę piwną ale czasami wydaje się, że są czarne. Otacza je czarny cień. Na rękach są tatuaże które przectawiają czerwone róże z piękną zieloną łodygą. We włosach zawsze są dwie niebieskie kokartki i cześć czerwonych spinek. Nosi na sobie długą czarną spudnicę a bluzka jest biała. Usta są bardzo ciemne i bordowe.[1]

Osobowość.Edytuj

Na codzień można powiedzieć, że się uśmiecha i jest radosna. Nie umie opowiadać żartów i rymować ale czasami udaje jej się napisać opowiadanie. Nienawidzi dużego chałasu i ludzi któży traktują ją jak śmieć i śmieją się z niej. Niektóży mówią, że jest odważna, lecz wcale tak nie jest. Jeśli ma wystąpić na scenie wystąpi, lecz w głębi czuje stres i stara się nie pokazywać tego innym. Boi się śmierci i się mocno zranić czy zachorować na coś śmiertelnego. Uwielbia teratr i aktorów. Kocha psy i koty. Bawi się jeszcze zabawkami i nie wstydzi się tego. Uważa siebie za wariatkę i dziwną osobę. Nienawidzi również siebie. Boi się słów od mamy "I widzisz? I widzisz tak to jest..." wtedy woli się zapaść pod ziemię i nigdy nie wrócić.

HistoriaEdytuj

W EEEEEDDYYYCJIII!!!

PrzypisyEdytuj

  1. Taa...tylko można się zgadzać do do mojego koloru włosu i oczu...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki