FANDOM

ARTYKUŁ W EDYCJI
Infobox

Golden Sunrise (pl. Złocisty Świt) (w skrócie Gold) - żółty jednorożec. Ma 20 lat i pracuje w Straży Królewskiej.

Wygląd ogólnyEdytuj

Jest żółtym jednorożcem, w tym że na jego ciele jest wiele różnych znaków o kolorze ciemno żółtym. Ma fioletowe oczy o wrzecionowatej źrenicy, wcześniej miał normalne oczy, ale na wskutek wypadku mu się zmieniły, umie jednak za pomocą magii zrobić iluzję normalnych oczu. Ma jasną niebiesko-czerwoną grzywę w wyglądzie jakby płomieni, ogon puszysty o tych samych kolorach.

HistoriaEdytuj

Przed wstąpieniem do Straży KrólewskiejEdytuj

.

Po wstąpieniu do Straży; przed poznaniem KaramelliEdytuj

.

Po poznaniu KaramelliEdytuj

.

ZnaczekEdytuj

Co on oznaczaEdytuj

Jego znaczek przedstawia żółte słońce za dwiema białymi chmurami. Trudno powiedzieć co ten znaczek właściwie oznacza, ale prawdopodobnie to że z każdej sytuacji (chmurki) jest jakieś wyjście (słońce)[1]

Zdobycie znaczkaEdytuj

Było to następnego dnia po wypadku w którym jego oczy się zmieniły. Był wczesny poranek, dopiero co słońce wstawało, ale Gold już nie spał. Nie spał całą noc, próbując się pozbierać do siebie. Nie mógł zaakceptować zmiany oczu oraz tego, że jego znaki na ciele świecą. W pewnym momencie na niebie zaczęły się pojawiać chmury, zasłaniające światło słoneczne, przez co na ogiera padł cień i jego znaki zaczęły świecić. Nie spodobało mu się to i za pomocą magii próbował rozwiać te chmury. Wygenerował odpowiednio dużo magii i zabrał się za usunięcie chmur, jednak w czasie całej tej akcji jego znaki zaczęły jeszcze mocniej świecić, a on zaczął szybko tracić siły. Nagle eksplodował w swej całej zajebistości gdy już cały świecił oraz prawie opadł z sił, chmury rozproszyły się i padło na niego światło słoneczne. W tym samym czasie jego znaki przestały świecić, a na jego boku pojawił się Uroczy Znaczek - słońce przysłonięte dwiema chmurami. [2]

Charakter/ZachowanieEdytuj

ZaletyEdytuj

Odważny Edytuj

Nie należy do osób które niczego się nie boją, ale jeśli chce (albo musi) to stawia czoła swoim lękom, w celu obrony lub ratowania tych na których mu zależy.

Skromny Edytuj

Nie lubi chwalić się swoimi wyczynami, ani tym podobne. Na wszelkie pochwały odpowiada słabym uśmiechem i machnięciem kopytem, a gdy ktoś go chwali lub komplementuje przy jego znajomych to się słabo rumieni.

Tolerancyjny Edytuj

Nie ważne czy jesteś pegazem, kucykiem ziemnym, homoseksualistą, nietoperzowym kucykiem, alicornosmokoróżkoperzem czy pochodzisz z innego miasta/kraju albo twoja rodzina jest walnięta, i tak Cię zaakceptuję

Perfekcjonista Edytuj

Zawsze gdy dostanie jakieś zadanie, jest ono wykonane świetnie i na czas. Nie przyjmuje do wiadomości niechlujnego wykonania zadania czy bałaganu.

Lojalny Edytuj

Nie opuści ani nie zawiedzie tych na których mu zależy. Zawsze walczy do końca i nie opuści innych w potrzebie.

WadyEdytuj

Sarkastyczny Edytuj

Często używa sarkazmu gdy coś go zdenerwuje lub zirytuje. Często też ironizuje i wywraca ironicznie oczami.

Wredny i złośliwy Edytuj

Nazywa to swoją "szczerością do bólu", ale zdania są podzielone. Jest znany z tego, że bez przeszkód umie, tych których nie lubi, "zmieszać z błotem".

Nieśmiały jeśli chodzi o uczucia/wyznawanie uczuć Edytuj

Ma spore problemy z powiedzieniem komuś że go lubi i chce się zaprzyjaźnić, o wyznawaniu uczuć typu miłość czy sympatia nie wspominając. Wstydzi się zrobić tego "pierwszego kroku" w stosunku przyjaźń-miłość.

Pamiętliwy Edytuj

Jeśli ktoś go obrazi albo jego przyjaciół, ale potem przeprosi, to Gold i tak tego nie wybaczy i będzie to rozpamiętywać. Nigdy nie zapomina o wyżądzonej jemu albo jego przyjaciołom krzywdzie. Nigdy.

Przemądrzały Edytuj

Pomimo swojej skromności, lubi się wymądrzać i zawsze musi wiedzieć lepiej.

Niechętny wobec nowych oraz młodych Gwardzistów Edytuj

Nowi a szczególnie młodzi i niedoświadczeni gwardziści napełniają go wielką niechęcią, szczególnie jeśli przychodzą z "ogłoszenia". Uważa że każdy nowy rekrut zawsze powinien być wybierany bezpośrednio przez Ksieżniczkę Celestię.

Impulsywny Edytuj

Często działa pod wpływem impulsu, co zawsze kończy się nieprzyjemnie.

Zazdrosny Edytuj

Nie jest to jego dominująca wada, ale bywa zazdrosny, najczęściej o bzdury, chociaż też i o przyjaciół czy umiejętności.

Umiejętności/Anty-umiejętnościEdytuj

Magia bojowa/Zaklęcia bojowe Edytuj

Zna sporo zaklęci bojowych (np. iskra) i obronnych (np. tarcza), które znacznie ułatwiają mu walkę. Ma całkiem dużą siłę magii, jednakowoż gdy używa np. kilku iskier pod rząd to szybciej się męczy i musi się zregenerować.

Walka kopytna Edytuj

Bardzo dobrze idzie mu walka kopytna, od dołączenia do Straży Królewskiej dużo trenował i się nauczył. Mimo tego, prawie za każdym razem przegrywa z Karą, co go bardzo irytuje.

AntyŚpiew Edytuj

Fałszuje jak słoń któremu ktoś nadepną na ucho. Serio.

AntyPływanie Edytuj

Nigdy nie umiał i nie lubił pływać. Topi się nawet w wannie[3].

AntyRysowanie Edytuj

Co tu dużo mówić, nie umie rysować.

ZainteresowaniaEdytuj

.

Problemy zdrowotneEdytuj

Kłopoty ze wzrokiem Edytuj

Od czasu wypadku ma problemy ze wzrokiem. Z bliska widzi świetnie, ale powyżej 10 metrów widzi już niewyraźny, zamazany obraz. Nawet jak używa iluzji na oczy by wyglądały normalnie, ta wada nie redukuje się, pozostaje taka sama.

Relacje z innymi kucykami (z serialu i nie[4])Edytuj

.

Opinie o innych kucykach (z serialu)Edytuj

.

Opinie o innych kucykach (nie-serial[5])Edytuj

.

CytatyEdytuj

.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

NANANA

PrzypisyEdytuj

  1. bardzo logiczne xd
  2. tak bardzo opis xd
  3. lol
  4. czyli kucyki innych użytkowników, ale tylko "przyjaciele/znajomi" (no że kuce, nie użytkownicy xd)
  6. true love xd
  7. wow
  8. czyli (jak dla mnie) gwardzistów Księżniczki Celestii xd albo tych co stoją po jej stronie xd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki