FANDOM

Jest to robot, który został wyprodukowany w 2006 roku w Japonii. Po wybuchu niemalże doszczętnie zniszczony, odrestaurowany w Rosji trzy lata później. 

UmiejętnościEdytuj

Inferno-2009 po odrestaurowaniu zyskał wiele nowych funkcji. Oczywiście wszystkie to funkcje obronne, gdyż Inferno#2009 miał zwalczać przestępczość zabijając bandytów. Z wyświetlacza na "głowie" może wystrzeliwać śmiercionośny laser, z zielonego ognia pod "tułowiem" który umożliwia mu przemieszczanie się latając, może wystrzelić bardzo gorący płomień. Poza tym z głowy może wysunąć się karabin, z rąk wysuwają się rakiety a jego "tułów" mieści do pięciu ładunków C4. Przez co jest bardzo niebezpieczny. Jednak jak już wspomniano, zwalcza tylko przestępczość. Przynajmniej się stara wytępić wszystkich bandziorów.

WyglądEdytuj

Inferno#2009 jest cały srebrny. Głowa jest złożona z prostopadłościanu. Na jednym boku jest wyświetlacz, bardzo małe żaróweczki palą się w nim na zielono. Najczęściej pokazują oczy, jednak gdy podłączy się go do komputera pokazuje stan baterii. W głowie znajduje się schowany karabin oraz dysk. Tułów jest podłączony do rąk. W tułowiu jest ukryta kieszonka na ładunki C4. Poza tym znajdują się tam bateria, amunicja, kable itp. Ręce są złożone z ramienia, przedramienia i chwytaka. Chwytak ma pięć palców. W ręce schowane są rakiety. Inferno#2009 nie ma nóg. Porusza się on dzięki sprytnemu rozwiązaniu- ogniowi. Zielony ogień pod jego tułowiem pozwala mu na poruszanie się wzwyż, w dół, do przodu i do tyłu.

PrzeszłośćEdytuj

Inferno#2006 był japońskim projektem. Miał trafić do sklepu i wcale nie byłby tani. Między innymi dlatego, że był on inteligentny. To nie była sztuczna inteligencja, Inferno#2006 myślał naprawdę. Jednak narodził się już nieszczęśliwy. Od początku chciał być człowiekiem takim jak inni, a nie towarem czy atrakcją. Ale w fabryce pracował ktoś kompletnie nieodpowiedzialny. Przyszedł do pracy kompletnie pijany, rozwalając wszystko dokoła bo "raz się żyje". Nawet nie poczuł jak wybuchł koło niego cały magazyn butli z gazem. Wszyscy pracownicy, bez wyjątku, zginęli. Inferno#2006 został również doszczętnie zniszczony. Jednak gdy szukano żywych ofiar, ktoś odnalazł wszystkie fragmenty obudowy, niektóre części i kilka skrawków planu. Jedyne co działało z tych części, to był dysk. Odnowiono obudowę, postanowiono do czego robot będzie służyć, i przystąpiono do naprawy. Zajęło to dokładnie trzy lata, a że ten model całkowicie różnił się od poprzednika nadano mu nową nazwę: Imferno#2009. Jednak robot ten nadal był nieszczęśliwy i zawsze chciałby być prawdziwym człowiekiem co jest niemożliwe.

ZaletyEdytuj

  • Rozumie to co się do niego mówi. Może nawet okazywać współczucie
  • Arsenał broni który posiada, pomógłby unicestwić cały klan Okotte
  • Zwalcza przestępczość
  • Bateria wyczerpie mu się za około 20 lat
  • Może pływać w wodzie

WadyEdytuj

  • Niemalże cały czas narzeka na to, że nie jest człowiekiem
  • Czasem mylą mu się ludzie i zabija nie tych, co trzeba
  • Jego wiadomości wysyłane do bazy danych są zwykle tej samej treści: "CHCĘ JESTEŚ LUDZIE"
  • Choć umie pływać, nie umie nurkować. Ciśnienie by go zniszczyło, poza tym nie miałby jak się tam poruszać
  • Uczy się od ludzi mówić. Często wymawia wulgaryzmy

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to (jak na razie) jedyny robot wśród postaci RobciomixxNFS'a
  • Gdy doznaje obrażenia wydaje stłumiony odgłos ludzkiego krzyku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki