FANDOM

Joshua Jo Webster
Josha.png
Joshua "Jo" Webster
Data Urodzenia: 28.11.1986
Miejsce Zamieszkania: gdzieś w U.S.A
Partner zakochany w Rebecce Grey - swojej najlepszej przyjaciółce, już od dnia, w którym się poznali.
Rodzina: Rodzice - William i Ursula. Rodzeństwo - dwójka braci- Billy i Gordon
Praca: niewiadome,ale jest fotografem i inżynierem. 
Przyjaciele: Rebecca Grey

Bernard Walker

Gilbert (?)

Alice Lewis

Wrogowie : Jenifer Loore - przyjaciółka Rebecci, oraz Gerard Walker - brat Bernarda. Selena !
Nałóg papierosy

Joshua "Jo" Webster - jeden z głównych bohaterów komiksów "Monster Whisper". Sam siebie nazywa "Władcą Ognia" lub "Władcą Nieokreślonym"

Krótka Historia ŻyciaEdytuj

Urodzony 28.11.1986 i już od tamtej pory zwany innym. <piszę>

WyglądEdytuj

Włosy - czarne, gęste, puszyste i w nieładzie.

Oczy - pomarańczowe z blaskiem ognia.

Twarz- zarost, blizna w postaci dwóch kresek pod lewym okiem. Czasem podkrążone oczy i mało co widoczne piegi.

Figura - chudy, ale dobrze zbudowany. Wysoki - 1,83 cm. Na klacie ma blizny, w takiej samej postaci jak przy oku. 

Styl - Joshua uwielbia ubierać się w kolorach : szary,czarny,brąz i zieleń. Najczęściej nakłada na siebie rurki, bluzę, koszulę albo sweter. Do tego glany,albo trampki,i jeszcze torba, gdzie zawsze ma aparat.Jednak najważniejsze są... skarpetki w różnorakie wzory i kolory. Najlepsze jest to,że nie odczuwa temperatury ! Może ubrać się na "letniaka" w zimie, i jemu to nie przeszkadza. Jak chodzi o spanie: tylko w bieliźnie w zimie, a w dresie w lecie. 

Cechy Charakteru i UmiejętnościEdytuj

Joshua to ponurak. Nie uśmiecha się. Nie potrafi się śmiać choćby jak chciał.. a jak już to zrobi, to dzieją się dziwne rzeczy... 

Joshua jest :

  • zazdrośnikiem - kiedy widzi,że jego najlepsza przyjaciółka Rebecca jest z kimś innym od razu przystępuje do akcji. Chce ją tylko dla siebie.
  • egoistą - czy powyższy punkt nie wyjaśnia tego ? 
  • troskliwy - bardzo dba o Rebecce.. i tylko o nią.. no i może o jej koty.
  • "niedocenionym artystą" - wg Rebecci Grey - jego fotografię, oraz kolaże nie odnoszą sukcesu. 
  • wariatem - to co on wymyśla.. i mówi.. i czyni to opisać się nie da.. kto normalny zamraża jogurt tak,żeby się przykleił do lodówki ? (jakkolwiek to brzmi.. to jest szalone !)
  • oddany - swojej przyjaciółce oczywiście !
  • miłośnikiem kotów - cytując " Prawdziwy mężczyzna kocha koty !"
  • nieopanowany - oj nawet bardzo.
  • zawsze zdenerwowany - często ! 

Ominełam wiele innych cech.. ale to dopracowuje dopiero.

Umiejętności :

No cóż. Joshua jest artystą. Świetnie gotuje. Ma wyczucie stylu i nie pominę zdolności matematycznych... Znaczy nie jest jakimś geniuszem,ale umie rozwiązać zadanie z tej dziedziny... czego ja nie umiem ! Prawie bym zapomniała... włada ogniem ?! 

Rodzina. Przyjaciele. Wrogowie. Miłość ?Edytuj

Rodzina:

William Webster - ojciec. Poważny, ale potrafi się zabawić. Wysoki. Około 45 lat. Szaro-czarne włosy i brązowe oczy. Wiecznie zmęczony,ale zawsze znajdzie czas dla swojej rodziny.

Ursula Webster -  matka. Wesoła,robotna kobieta. Niska. W takim samym wieku co jej mąż. Brązowe,krótkie włosy. Oczy takiego samego koloru co jej małżonek.

Billy Webster - straszy o 3 lata od Joshuy. Znienawidzony brat. Jest taki sam jak jego ojciec. Czarne włosy, brąz oczy... no wszyscy z tej rodziny wyglądają tak samo !  Wiecznie się kłóci ze swoim młodszym bratem <czytaj : Joshua>. Bójki w których obydwoje wylądowali zawsze na pogotowiu. Jest co wspominać.

Gordon Webster - młodszy o 4 lata od Joshuy. Ukochany braciszek. Podał się na matkę z charakteru i wyglądem. Wyróżniał się z całej rodzinki. 

Przyjaciele:

Rebecca Grey - przyjaciółka i miłość życia od 6 roku życia ! Artystka. Malarka. Grafika itd. Niska brunetka o długich włosach z niebieskimi oczami, która zawsze mu towarzyszy w każdej chwili życia ! Są nie rozłączni. Nie potrafią bez siebie żyć.. wszystko by było super i cudowne,gdyby ta artystka wiedziała co czuje do swojego przyjaciela.

Bernard Walker - dziwne okoliczności poznania się... Joshua po prostu zapukał do drzwi jego mieszkania,za namową jego przyjaciółki <Bernarda również !> Alice. No i tak to się potoczyło. 

Alice Lewis - blondynka zamieszkała z nim kiedy tylko znalazła ofertę mieszkaniową. No cóż.Zazdrosna Rebecca od razu była na miejscu zdrobni, by zobaczyć kto to taki ta cała "Alice" i od razu artystka znienawidziła współlokatorkę jej przyjaciela. Alice zakochała się w Jo.. tak samo jak w Bernardzie.

Gilbert - poznali się w styczniu,jak mieli 13 lat,kiedy to niski blondyn usiadł koło niego w ławce, i tak urodziła się przyjaźń,która została zniszczona przez ich wspólnego wroga. 

Partner:

Był z 3 kobietami.ujmował to jako "Żałosne związki,które wypełniały jego czas". Każdą relacje z którąkolwiek zniszczyła Rebecca Grey.

Zakochany w Rebecce jak już wcześniej wspominałam. Rebe była w nim zakochana również dla waszego zaskoczenia. Byli ze sobą w liceum przez dwa lata. Później Rebecca z nim zerwała z niewiadome jakich przyczyn na balu maturalnym. Następnie znowu postanowili być ze sobą w wieku 23 lat... ale tutaj rodziło się już Rebecci "niezdecydowanie". I tak trzymali ze sobą do Walentynek gdy mieli 24 lata, kiedy to Joshua stwierdził,że taki związek nie ma sensu. Rebe później z swojego zwątpienia zaczęła wychodzić. Było by dobrze,ale no cóż los chciał inaczej i Joshua po prostu ją skrzywdził, przez co artystka znowu zaczęła wątpić w to wszystko.

Wrogowie:

Jenifer Loore - no przyjaciółka przyjaciółki to chyba największy koszmar naszego przystojnego zazdrośnika. Psychopatka,która od nią, w którym zobaczyła Joshue znienawidziła go.. (a może go lubi po prostu denerwować?) a kłótnie trwają aż po dziś. No bo jak reagować jak psychopatka o brązowych włosach do ramion i zielonymi oczami (ponad to pracuje w psychiatryku... nie nie leczy się tam, a powinna.. tylko pracuje !) zabrania artystce spotykać się z... płomyczkiem !

Gerard Walker - czy może być coś gorszego od irytującego starszego (ale to bardzo głupiego) brata przyjaciela ? Oczywiście,że może.. (na przykład Jenifer) ale no... Gerard... wysoki blondyn,który potrafi każdą kobietę porwać do swojego serca nie szanując jej i tylko się nią bawiąc... i te specyficzne kłótnie nieporozumienia się z Jo... ciekawe. ciekawe !

Selena - wróg, który zniszczył wszystko. Zniszczyła dobrą relacje między nim a Rebeccą. Spowodowała,że jego najlepszy przyjaciel (Gilbert) no po prostu wyrzucił go z domu. Nic nie poradzimy,że ta niska ciemna brunetka kochała się mścić za wszystko... a szczególnie na jej byłych przyjaciołach. 

Różne fakty z jego życia wzięteEdytuj

  • Joshua jest taki,że bez Rebecci nie zaśnie... dlatego zawsze razem ze sobą śpią.
  • Joshua nienawidzi ludzi. 
  • Słucha Rock'a, Metalu i Indie.
  • Nie odróżnia i nie ogarnia świąt ani dni... Mamy Walentynki ? Dlaczego nie zerwiemy ? A to wczoraj były święta ? zapomniałem !!
  • Uwielbia kakao, jogurty i płatki śniadaniowe ! 
  • Kocha palić.. a palenie nie wprowadza w nim żadnych zmian.
  • Nigdy nie był chory 
  • fajerwerki i różne inne pokazy w takich stylach to normalnie szaleństwo za którym szaleje !
  • Jenifer przezywa go "Płomyczek" lub "Świeczka"
  • Joshua w oryginale miał mieć na imię Victor, miał mieć niebieskie oczy i z charaketru bardzo wesoły !

(reszta w pracy !!)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki