FANDOM

Killie
Killie.jpg
Uśmiechnięta Killie
Prawdziwe nazwisko Nieznane
Strona Zła
Klan Okotte
Płeć Kobieta
Wiek Nieznany
Pochodzenie Świat
Jedna z przedstawicieli klanu Okotte.Nietrudno zgadnąć że jest po stronie złych już ze względu na sam klan do którego należy. Arcywróg przedstawicieli klanu Iro.

Umiejętności i wyglądEdytuj

Chociaż w normalnej postaci wygląda jak normalna dziewczyna nie jest taka jak się wydaje. Ma charakterystycznie wyglądające brwi, rozpuszczone blond włosy i niebieską grzywkę przed prawym okiem której nigdy nie ścina ani nie poprawia, przez to nikt żywy nie wie co tam jest. Co ciekawe, bardzo rzadko odchyla grzywkę by zabić swoje ofiary. Giną z powodu zawału serca spowodowanego najprawdopodobniej nagłym wystraszeniem. Poza tym ma pomarańczowe oczy, górną część stroju ninjy bez rękawów ani kaptura z brązowymi elementami zawieszonymi na barkach, jeansową spódniczkę i czarne ciężkie glany. W spódniczce trzyma składane noże a niekiedy z glanów wyjmuje miecze. Jest dobrą wojowniczką, nieuchwytną i zwinną jednak nienajszybszą.

Forma demonaEdytuj

Po jednej z walk z Tekkim doznała zadrapania lewego policzka przez pazur demona. Od tamtej pory czasem po zabiciu dużej ilości ludzi nagle wyrastają jej skrzydła, krągłości brwi się powiększają, oczy zmieniają kolor na czerwony, blizna po zadrapaniu się otwiera i zaczyna krwawić, glany zrastają jej się z nogami, wyrastają jej rogi a grzywka staje się mocno ciemnogranatowa z czarnymi końcówkami.

PrzeszłośćEdytuj

Mało wiadomo o jej przeszłości, nawet nie wiadomo jak naprawdę ma na imię. Toteż wszyscy nazywają ją Killie bo zabiła najwięcej ludzi niż ktokolwiek inny choć nie umie przemieszczać się między wymiarami. Wiadomo natomiast że dołączyła do klanu Okotte w wieku 15 lat. Od początku nie była przyjaźnie nastawiona do Tekkiego przez co często ze sobą walczyli. Podczas jednej z walk została trafiona pazurem demona. Nikt nie wie czemu zabija każdego kogo spotka poza przedstawicielami klanu Okotte. Choroba psychiczna? Powołanie? Cel nie jest znany.

ZaletyEdytuj

  • Jest dobrym wojownikiem, wygrywa niemal każdą walkę
  • Ma dobrze schowaną broń której nikt nie ukradnie

WadyEdytuj

  • Jak Trebor zabija tych co czymś zawinili, tak Killie zabije każdego kogo zobaczy
  • Jako wojownik także ma wady. Jest wolna i powolny ma refleks, przez to wojownicy ninja mają nad nią przewagę
  • Nie ma najmniejszego powodu dla którego Killie mogłaby kogokolwiek zabić, jednak robi to codziennie w ilościach sięgających tysiące ludzi
  • Podczas gdy jest w formie demona, cierpi nie raz bardziej niż jej ofiary

CiekawostkiEdytuj

  • "Killie" na początku brzmiało "Killerka" lub "Morderczyni"
  • Jest to pierwsza kobieta jaka pojawiła się wśród postaci RobciomixxNFS'a
  • Pojawiła się jako postać gracza pierwszego w arcie "Choose your fighter!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki