FANDOM

Trebor
001
Strona Zła
Klan Brak
Płeć Mężczyzna
Wiek Nieznany
Pochodzenie Zaświaty

Trebor: Jest to postać która narodziła się w zaświatach. Jego najgorszym wrogiem jest Berotr który okazuje się być jego bratem. Nie ma wątpliwości że Trebor jest po stronie złych, jest znany z zabijania ludzi na całym świecie. Więcej ofiar na koncie ma tylko dziewczyna pod pseudonimem Killie. Nie jest powiedziane ile ma lat, możliwe że 20, możliwe że 100, możliwe że 1000.

UmiejętnościEdytuj

Sam z siebie jest już groźny, ma przeogromną siłę oraz refleks ninja. Ponadto w walce przydają mu się jego zielone bransolety wystrzeliwujące plazmę, umiejętność teleportacji oraz telekineza. Potrafi także transportować się między naszym światem a zaświatami.

WyglądEdytuj

Trebor nosi czarną górną część stroju ninja, zielone bojówki i tramki. Zamiast ust ma wielką rekinią paszczę zasłoniętą białą metalową maską. Zamiast oczu ma jasnozieloną próżnię. Na klatce piersiowej ma napis niezrozumiały dla zwykłych ludzi. Większość z nich uważa że to "TREBOR", inni że to "LEGEND" i nie wiadomo która odpowiedź jest prawidłowa.

PrzeszłośćEdytuj

Trebor został zaatakowany przez Berotra podczas próby śledztwa dwóch wojowników z klanu Okotte. Podczas gdy Trebor po ataku ledwo trzymał się na nogach, Berotr uciekł. Wtedy podszedł do niego Teki i próbował go zabić, na szczęście Trebor w porę się zorientował i uciekł. W zaświatach od pewnego starca dowiedział się że jego narodziny były celem wszelkiej radości i szczęścia. Między innymi dlatego że urodziły się bliźnięta- Trebor i Berotr. Starzec nic więcej nie chciał powiedzieć, dlaczego wszyscy tak bardzo cieszyli się z ich narodzin, czemu Berotr teraz jest do niego wrogo nastawiony oraz kiedy się to wydarzyło. Po jakimś czasie Trebor poprzysiągł sobie, że jeżeli Berotr jest jego bratem i chciał go zabić, to on nauczy go, że tak się w rodzinie nie robi. Zaślepiony zdenerwowaniem postanowił go zabić.

ZaletyEdytuj

  • Nie zabija ludzi bez powodu- każda jego ofiara czymś zawiniła.
  • Jest bardzo silny i ma przewagę nad każdym przeciwnikiem z którym się zmierzy
  • Wygrywa większą część walk w których bierze udział

WadyEdytuj

  • Jest zaślepiony zemstą i chce zabić własnego brata nie wiedząc że to co robi jest złe
  • Jest drugi na liście najgroźniejszych zabójców na świecie i w zaświatach- więcej ludzi zabiła tylko Killie
  • Jest bardzo przewidywalny, choć jego ofiary nawet nie wiedziały kto je atakuje
  • Jak już było wspomniane, nie zabija ludzi bez powodu. Czasem są to jednak błahostki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwsza postać wymyślona przez RobciomixxNFS'a. Została wymyślona w 2008 roku
  • Jest oparty na wojownikach ninja z serii gier komputerowych "Mortal Kombat"
  • Nie należy on do jakiegokolwiek klanu
  • Jego imię przeczytane od tyłu brzmi roberT. Miał mieć także nazwisko, jednak wspak jest to nazwisko autora który nigdy go nie zdradził

Więcej z Fandomu

Losowa wiki