FANDOM

Infobox

Victoria - Nastolatka, persona TheWiki2016 , towarzyszka Doctor'a, ogromna fanka gry "TES V: Skyrim".

WyglądEdytuj

Victoria posiada średniej długości brązowe, kręcone włosy, które trudno opanować. Wzrost... Nie jest ani wysoka ani niska. Oczy podobnie jak włosy, brązowe. Zwykle chodzi ubrana jak normalny człowiek, nie cierpi sukienek oraz spódnic. Kocha bluzki, które są związane z jej ulubionymi grami, serialami itp.

CharakterEdytuj

TowarzyskaEdytuj

Victoria po prostu kocha gdy są wśród niej inni ludzie, może gadac non stop, o różnych tematach.

LojalnaEdytuj

Dla Victorii przyjazn jest najważniesza. Nigdy nie zdradziła czyjegoś sekretu, ani nikogo nie okłamała.

Nerwowa

Victorie łatwo wyprowadzić z równowagi. Gdy się denerwuje dużo przeklina. Jednak jeżeli chodzi o przyjaciół zawsze im wybacza od razu.

LeniwaEdytuj

Co tu dużo pisać... Zwykle nic jej się nie chce, najlepiej położyłaby się i leżała cały dzień, chyba że chodi o podróż z Doctor'em, wtedy od razu pierwsza leci.

ZapominalskaEdytuj

Szybko wszystko zapomina i tego najbardziej w sobie nie lubi. Czasami zdarza jej się nawet zapomnieć co robiła tego samego dnia.

TolerancyjnaEdytuj

Victoria jeststrasznie tolerancyjna. Toleruje wszystko, to że ktoś jest innej orientacji, inaczej wygląda czy wierzy w coś innego.

UmiejętnościEdytuj

Nie ma zbyt wielu umiejętności, ale próbuje uczyć się ich coraz więcej.

RysowanieEdytuj

Victoria uwielbia rysować, niektórzy nawet sądzą że posiada talent do rysowania. Najbardziej lubi rysować kucyki, smoki oraz psowate.

CytatyEdytuj

  • Ja się nie śmieje, ja się śmije!

Podczas rozmowy z koleżanką... 

  • Zabierz mnie na księżyc do Lunyyy ~

 Gdy Doctor zapytał się gdzie chce leciec... 

  • Kawakawakawakawakawakawakawakawakawa, GDZIE JEST TA KAWA?!

Gdy nie napije się kawy... 

  • Everybody pomarańcze! 8D

Dostaje głupawki... 

  • Quack, quack...

Lubi udawać kaczki...

CiekawostkiEdytuj

  • Na początku miała być kucykiem.
  • Kocha kawę. 
  • Jest pegasis. 
  • Nienawidzi oszustów. 
  • Z charakteru i wyglądu przypomina jej autorke (przynajmniej jej znajomi tak sądzą). 
  • Ma obsesje na punkcie bananów.
  • Ma kucykową wersje, którą może potem wstawię (Fanfick, fanfick i jeszcze raz fanfick...).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki